ÄÄH! >.< Haluaisin tällä hetkellä tasan kymmenen pullippia. Kohta en osaa enää valita minkä niistä otan. ;__; No, täytyy nyt yrittää ostaa pari pikku juttua Roselle, ettei neito suutu, kun ajattelen vain uutta pullippia. n.n

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ettei tekstini olisi tylsä niin tässä muutama talvinen kuva/kuvatarina jotka otin maalis-huhtikuussa. Kyseessä on siis ensimmäiset kuvani Rosesta. (Paketti kuvien lisäksi)

                                  *Tekee* Ajattelee Puhuu
 

P4190005-normal.jpg
Rose:Mikä paikka tämä on olevinaan? Lunta... Kylmä... Hrr...

P4190006-normal.jpg
Rose:Ei ole totta... Minne olen tullut. Olen yksin... Kylmässä ja julmassa maailmassa. *Niisk*

P4190007-normal.jpg
Rose: Äh! Ja niin missä laukkuni ovat? Ei lennon pitänyt tuoda minua tänne... Äh... Hillitse itsesi Rose... Rauha... Rauha...

P4190009-normal.jpg
Rose: Minulla tulee kyllä ikävä sitä ihanaa violettia yöpaitaa. *Nyyh*

P4190010-normal.jpg
Rose: Hmm... Eikös se olekkin niin, että jos kävelee tarpeeksi pitkälle törmää lopulta johonkin rakennukseen?

P4190011-normal.jpg
Rose: Huokaus... Nyt minun vain pitää kävellä. Mutta minne?

P4190014-normal.jpg
Rose: Kukaan ei löydä minua... Mutta miltä talot täällä näyttää? Espanjassa oli aivan erilaista.

P4190015-normal.jpg
Rose: Niin ja mikä hökötys tuo on? Koulu, ravintola... HEI SE ON ASUNTO!

P4190013-normal.jpg
Rose: Totta kai minä se nlöysin. n.n Pitää vain ostaa tuo, että pääsen sisälle. Hrr....

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kuvatarinan siis kirjoitin noin viidessä minuutissa. Lisää kuvia Rosen talosta on luvassa pian. Päivittelen mahdollisimman pian. :3